wtorek, 5 marca 2013

15 faktów o mnie


Czesc,
Na wielu blogach można znaleźć tego typu posty więc postanowiłam że i ja go zrobię a co mi tam hehe na początek pisania bloga mnie lepiej poznacie ,  Wiadomo że można się dowiedzieć o mnie wielu ciekawych rzeczy.Koniecznie dajcie mi znać czy i wy macie coś ze mną wspólnego.Za oknem króluje słońce dlatego skorzystałam i właśnie wróciłam z krótkiej sesji zdjęciowej.Naprawdę u mnie termometr wskazuje 5 stopni na plusie,oh jakby było tak codziennie.Mam już dość ubierania się na cebulkę,byle nie zmarznąć i nie złapać choroby.


1.Prawdopodobnie zacznę kręcić vlogi.
2.Często robię zdjęcia takie, których nigdy nie wstawiłabym do sieci.
3.Gdy nie mogę czegoś znaleźć robię się agresywna.
4. Jestem uzależniona od gum do żucia :)
5.Nie mam "najlepszej przyjaciółki".
6. Nie przepadam za kotami.
7.Nie akceptuję swojego wyglądu i samej siebie
8.Nie podoba mi się swoje imię "Wiktoria"
9.Jestem bardzo wrażliwa.
10.Jestem leniem i mogę się do tego przyznać.Najczęściej odkładam wszystko na później,co nie jest dobrym nawykiem.
11.estem osobą,która zbyt szybko ufa ludziom i za bardzo się we wszystko angażuje
12.Nigdy nie farbowałam moich włosów.
13.Nienawidzę dwulicowych ludzi i pozerów.
14. Lubię stawiać sobie cele i realizować je.
15.Staram się mieć zawsze swoje zdanie.


Macie tu moje zdjęcie  ( tylko się nie przestraszcie) hehe.:)



13 komentarzy:

  1. Niektóre punkty mamy te same :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super nagłówek :) W wolnej chwili zapraszam do mnie na http://ourloveourpassion.blogspot.com/ :) Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz :) poza tym u mnie na blogu rozdanie, a do wygrania dwa piękne wisiorki, zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne ;) obserwuję , liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba Ci się Twoje imię? No błagam Cię, ja bym dała wszystko za bycie Wiktorią, teraz dodam sobie trochę blasku, bo biorę je na bierzmowaniu, no ale pls
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcie :)
    po-drugiej-stronie-mojej-wyobrazni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. też nie mam ,,najlepszej przyjaciółki'' i żyję z tym już 20 lat :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jasne ze obserwujemy :)

    zaobserwowałam i liczę na to samo z Twojej strony :)
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/
    Pozdrawiam,Anja :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez : 2,5,9 do 10 sie przyznalas :D i 12,13 :D
    jak tylko zobaczyalam, ze jestes poczatkujaca to pomyslalam 'o nie.. weryfikacja obrazkowa' usun ja sobie, bo to jest najgorsze co moze byc i odstrasza polowe komentujacych.

    OdpowiedzUsuń
  9. jasne, że obserwujemy :) ja już teraz ty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli chodzi o 7 fakt to powinnaś spróbować siebie zaakceptować ;) Każdy jest ładny na swój sposób :)

    OdpowiedzUsuń