sobota, 9 marca 2013

Weekend : D


Witajcie..

A więc dzisiaj wstałam wcześnie. zjadłam śniadanie, umyłam się.. i postanowiłam napisać dla was posta. Plany na dzisiaj to pouczyć się..:)

Ale mam dobry humorek, nie ma co. Dziś niestety siedzę w domu , odrabiam lekcje i ogarniam pokój.
 Jutro mam zamiar wyjść gdzieś na zdjęcia. Oby było takie ładne słońce jak dziś.

Wczoraj był dzień kobiet , ale wszystko było takie zakręcone że nie miałam kiedy wejść i wam napisać życzenia : ) chociaż kobieta kobiecie nie bardzo ale coo tam hehe , najlepszego dziewczynyy !
co dostałyście ?? ja poza czekoladami i kwiatow.


Haha nie moge z tego zdjęcia :). musiałam je wstawić! pośmiejcie sie :D



5 komentarzy:

  1. ZAPRASZAM NA KONKURS,DO WYGRANIA DOWOLNE BUTY ! :)
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/2013/03/110-konkurs-wygraj-dowolne-buty.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja postanowiłam, że jutro się pouczę i dzisiaj miałam dzień wolny :):) Miłej niedzieli !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia c:
    Jesteś chętna na wspólną obserwację ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ci za komentarze na moim blogu i za cierpliwość co do dodawania zdjęć przeze mnie. Uzupełniłam już wszystkie braki i obiecuję poprawę na przyszłość ;) http://creatingmyownwoderland.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń